Jäseneksi

Elon jäsenyys

• Elo on yhteisö taiteen harrastajille.
  • Jäseneksi hakevan tulee täyttää alla oleva lomake.
  • Taiteilijajäseneksi hakevalta edellytetään näyttöä aktiivisesta harrastuksesta. Vaatimuksena ei ole taidekoulutus vaan harrastuneisuus, ja siinä edistyminen osoitetaan omilla teoksilla. Jäseneksi hakeminen tapahtuu esittäytymällä ja esittelemällä omia teoksia yhdistyksen taideillassa. Päivämäärät löytyvät kohdasta Taideillat.
  • Yhdistykseen voi liittyä myös kannattajajäseneksi, jolloin riittää vain kannattajajäseneksi ilmoittautuminen sihteerille.

Hakulomake

Tällä lomakkeella voit hakea Taideyhdistys Elon jäseneksi. *-merkillä varustetut kentät on täytettävä.

Lähetettyäsi lomakkeen sinut ohjataan yhdistyksen etusivulle. Lomake käsitellään Taideyhdistys Elon hallituksen toimesta ja sinuun otetaan tämän jälkeen yhteyttä.

Comments are closed.