Retket

Taideyhdistys Elo on perustettu elokuussa 1991. Vuosipäivää juhlistetaan elokuussa yleensä tekemällä retki johonkin mielenkiintoiseen taidekohteeseen.

Kevätretki
Kohde vielä avoin

Syysretki
Jyväskylän seutu – käsityöt ja taide

————————————————————

Edellisten vuosien retket

Taideyhdistys Elon taideretki Helsinkiin ja Espooseen lauantaina 21.10.2013

Gallen-Kallelan Museossa näyttely Paluu Keniaan

Rafael Wardi Didrichsenin taidemuseossa ja Werner von Hausen Villa Gyllenbergissä

EMMA – useita näyttelyitä

Kesäretki Hattulaan, Iittalaan ja Lempäälään lauantaina 5.8.2023

Hattulan Pyhän Ristin kirkossa oli erinomainen kirkon esittely. Iittalassa tutustuimme näyttelyyn Naivistit Iittalassa sekä alueen muuhun tarjontaan. Lempäälässä tutustuimme Raimo Flinkin puutarhassa niksibetoni- ja muihin veistoksiin. Elo tarjosi pullakahvit.

Hattulan Pyhän Ristin kirkko:

Naivistit Iittalassa:

Veistoksia Raimo Flinkin puutarhassa:

Kesäretki Laukon kartanoon lauantaina 6.8.2022

Tutustutuimme Marjatta Tapiolan, Kauko Lehtisen, Heikki Marilan, Viljami Heinosen, Moosa Myllykankaan ja Tapani Kokon näyttelyihin.

Kesän 2021 retki peruttiin kokoontumisrajoitusten takia. Joukko elolaisia kävi kuitenkin Marc Chagall -näyttelyssä Sastamalan Art Pappilassa lauantaina 7.8.2021.

Kesän 2020 retki peruttiin koronapandemian takia.

Kesäinen taideretki Anne Mattilan Galleriaan Karvialle 2.8.2019

Tutustuimme Anne Mattilan taiteeseen ja kiersimme taidepolun. Nautimme maittavan keittolounaan jälkiruokineen ja täytekakkukahveineen. Paluumatkalla poikkesimme Hämeenkyrössä Frantsilan Kehäkukassa. Annen maalauksia:

Comments are closed.